Wednesday 5 June 2013

ceritat ceritut ^_^

Assalamualaikum .


lame tak update blog . lme sngt2 . bersawang , berhabuk dh pon . huhu .korang ape habaq ? hope sihat wa lepat je sume ..hehe . cuti sem 2 bulan . lme tak ? and aku tak tau nak  buat ape . menghabiskan 1bulan di negeri orang , Seremban Negeri Sembilan . Kursus Bahasa Arab (KBA) dibawah Yayasan Assofa dengan sahabat aku Dhiya Ulhaq dan Najihah MOhd Saidi . dduk sne pon lebih kurang menyumbat jugak . balik umah ngadap lappy tak sudah . pdhal bukan buat ape pon . luse aku nak ke kuantan .terus ke pusat pendidikan islam annur . before that , pergi jalan2 dengan kawan 1 kuliah .hmm . menuntut ilmu sambil jalan2 ..haha.. orang cakap menyelam sambil minum air .haha . takde ape nak share . tgok gambar jela ea . haha .

orang yang tengah sumbat sebelum balik pahang..

ustad marah :p

mengade je semua .haha

mcm2 skill .haha

eca , kareemah , najihah ,zurin , ifah, aku , aina

kenangan dgn dornag . dduk sbulan dh tau hati budi . dpt kwn baru .ilmu bru . best sngt .
aku nie suke merantau .bukan nak jauh dri keluarga . tpi nk cri pengalaman yang memtangkan aku ..hehe. oke la . see again .salamalaik !

No comments:

Post a Comment