Monday 3 December 2012

holiday..holiday..holiday... ^^

Assalamualaikum sume2...lme x bersua..sihat? aku sihat je..alhamdulillah..now kat kuantan..hehe..cuti2 sem nie x tau nak buat ap an..mcm2 dh berlaku...sumbak parok..bnyak kenangan tercipta..dgn family,dgn kwn2,saudare mare..and dgn diri aku sndri..hmm..nak cite ap je..huhu...stat cuti sem hdup kucar..x terurus...bermula lah cuti sem..aku dmam smggu btrut2 :( ... hehe.. borink2 duk umah aku bt somthing yg mndtgkan hsil..manfaat tuk aku n org skeliling aku...iaitu tido dan mkan..menghabiskan pdi..kekeke... pastu dh borink sngt kat umah aku pon berjimba dtg kauntan..selambek badak air je kan? hehehe... bese lah aku nie.. klau dh x tau nk buat ap tu,ad2 je..bawak diri..huhu..janji aku x sush kan mak ayah tuk kuarkan duit dorng..mak ayah,biarlaa angah bdikari sndri ye..heheh..pergi mninggal kan umah dgn lbih awl dri tarikh yg sptotnye..isk3..hri nie bejimba kat kuantn..g kp..mcm2 jdi..dgn tiqah nye ttinggal bus..haha..x ke klakr mcm tu..kesnye lmbt kua dri kp laa..hehe..otw ke tminel,uzaan plak..lebt teramt sngt..hehe.tu psl ttinggal bus..nges dye..hmm,kua 6 org dgn yuni,k.liya,syafik 1,syafiq 2,and tiqah.dorng dua2 syafiq nie x abeh2 gelak..dri mula kat bustop lgi..pelik aku tgok budk kecik tu..haha.budk bru nk up..hoho..and pling best skali bile naik krte nak g bndr uh.7 org dlm krte yg kcik..hehe..klakr..syafiq and syafiq dduk bdua kat dpan..lwak2..aku duk tsepit kat blakng..sume besa2..hais..hehe..pape pon nie jela nk bejln2nye...lpas nie jadual aku agak full...

8hb 3 org kawan aku di ijab kabulkan..pada wktu yg sme akak2 nie scandel aku time kat PPIA dlu laa..hehe..berngkat kunun..xpon sbnarnye..just gtu2 je..men2 surt..hee~!nyampah pule hati ^^...sorng kat ganu sorng kat balok makmur..sory k.yana,ganu x dpt g..g tmpat k.qoma je :(..btembung tarikh..k.yana kwen mude tau..19 bru..huhu..

umph..10hb dh kne di kipsas untuk progrm jabatan PEDAP dakwah ke kampung2 asli di bera..n wktu yang sme di cenor pon..hrap2 sume bjln dgn lancr..and then 14-15hb aku ad statik tuk lesen memandu..cuak kebebeh la..x penah amik lgi exam mcm nie..akak aku statik 3 kli..peerrgghh..heheh..tkot2..aku ckup jela skali an..xde pitih maa~..^^...

hmm...pas statik tu aku plak di undng ke mjlis beday k.liya..ktenye nak mkan kat secret resepi? alamak ! x pnah laa..hehe..tp dh ad org blanje an..kite on je..hehe..rzki jgn ditolak,maut jgn dicari..hehe..pastu prgrm strusnye?enth..k.didi ajak trun keyel tuk tunaikan hajt blanje bowling..hahaha...xtau2..kptsan x dpt dbuat lgi..hee~..^^

kipsas bukak 24hb..postpon tarikh dri yg spatotnye..because ad paralimpik..hmm.pape jelaa...tp aku nk sngt balik kipsas nie.. aduuhhaaiii ~!!!

nak tau x..aku dtg kuantan nie tanpa shbt karib aku..tnpe dia aku x boleh buat pape.. hmm.. kace mte aku ! hilng time nk dtg kuantan..mak la nie..hakhak..slhkan ibu yg mngndung plak.. pgi tu jenuh mncri..kanya skjap..kne plak mmbebel.. mak ckp 'letk mne?mate sndri pon hilng?' hahaha.. aku gelak je..sbb mcm klakr je ayt dye.. x ley bla lah mak ! gua caya sma lu beb !hehe..tulun.. mte nie dh senak.. brape hri x pkai.. pakse mte nie nak tgok smthing wlopn x nmpak smpai jdi skit..juling dh agaknye..pape pon mak ckp spek tu dh jmpe..otw..mak post..hehe.. ptot x adik aku ckp 'muke gster x pkai spek'??? mamaaaaa ~!!! haha..lwak2...tu lah,ltak mrte lagi *x sngje,tp slalu buat..hehe..

umph..k la ye.. skit mte la lme2 ngadap lappy hehehe..

jmpe lagi.. ^^

Assalam :)



No comments:

Post a Comment