Friday 4 January 2013

first week kuliyah :p


salam sejahtera..salam kesyukuran :)

xde entry..xde ayat..xde kate2..kesimpulannye tgh menyumbkk kebosanan..hehe..

besok ade bengkel krte smpai ahad..ahahaha..compem2 kne outing before 7.30 am..akak tu dtg amik :)..penat tuk mggu nie pon x hilng lgi..ayyooo ~ ..come on wada ! jgn mgeluh..jgn give up !! nie bru skit.. aku nie cpt letih.. bdn x brape sngt.. hurm..mggu nie kuliah pon boleh tahan ~ ^____^... bgai nak rak..rushing2..tkejar2..mne nak mkn..mne nak solat..mne nak kls an..so,sharp time...pandai bhagikan mse laa..

rumate ku sdng lena di buai mmpi2..mmbuat peta di bantal msing2..hehe..sorng lgi balik..
aku ? mcm nie laa..santai tepi tingkap..ngadap lappy..mengalir mutiare jernih kat ppi..mate ke langit..tgn didada..pooraaahh ~ !! ayt berfalsampah..kui3....perut lapar..hurmm..xtau nak buat ape..berfacebooking...bce2 artikel..brblogking..hehehe..nseb x bergayuting :p

wan to know smthing ? hehe,,hri nie aku ade 3 kls..sume kat dewan kuliyah (DK)... sume yg ajr lec laki..ustaz2..adooiii..x thannye..3 kls tu x sah klau x ckp sal jdoh..klu dh jdoh tu opcos la sal kwen..sal kwen tu..compem la kait dgn kteorng rmje nie..adeesss ~ ..ustaz suh kwen mude..suh cri psngan.. ! peerrgghh.. xnak aku..hahaha..org ckp yg x nak..x nak nie..always nye dye dpt jdoh dlu..btol ke? eaa ? xpela klau dh ade kan..go on ~ !!! hahahaha

aku bukan x nak..x laaa..hahaha..no coment..hanya aku dgn pemilik hati nie je yang tahu..ALLAH HURABBI ..

k laaa...nak mum..bye..aslm..

publish !


No comments:

Post a Comment