Tuesday 1 January 2013

Ops bersepadu cegah jenayah syariah (:








:)

Bismillah hirrahmanirrahim ~ ..
dengan rase kesyukuran,ketaqwaan dan kehambaan :)
aku meneruskan penulisan ini tanpa kepakaran =D rancak jari-jari ku menari di atas keyboard..blog ini medan dakwah ku..*bukan medan selera :p selama ini hnya cerita2 tntang diri ku yang x berape menarik..skill penulisan yg berkarat dan tah happe2..ape2 pon aku msih beljar untuk up grade ke arh yg lebih menarik dlm penulisan..

baik ! skung aku nak citer somthing dgn u all..mcm title kat ats tu..projek besr aku..untung lumayan..dpt pengalaman..canggini (Y)..hehehe

u all sedia mklum,muncul je 1/1/.....blablabla..mst ade pesta..konsert sne sni an..tepat jam 12.00am..mne2 port..mne2 tmpat hburan..mne2 tmpat rmai manusia dduk situ dan buat tah happe2 dgn org x halal..jeng..jeng..jeng.. =D
mlam tahun baru laa..tpi aku ade tugasan..terbaaiiikkk ~ ! OPS CEGAH JENAYAH SYARIAH ~ ..mcm ape ? hehe..kerja2 tngkap bsh..hehe..
xde la..gurau je..klau buat x baik tu..kami dibenarkan tegur..tpi jgn melampau2 sehingga mncetuskan pergaduhan antra kami dan mereka :)

we all bani & banat dibahagikan pade 3 group..
1.MEGA MALL
2.ESPLENET
3.PANTAI TELUK CEMPEDAK

edar risalah sambil berdakwah..mencegah maksiat..cegah sblom merawat lebih baik :p
it is amazing ! ocem laa..hehe..

RISALAH DAKWAH <3


sambut tahun baru dengan cara islamik :) best kan ? soo,kami edarkan risalah nie di teluk cempedak..mula jam 10.00pm-12.30am..jutaan manusia mmbanjiri datarn pantai teluk cempedak..we all di awasi oleh urusetia JAIP :)
takut jadi pape kat kmi..tu psl laa..tgok dri jauh je..
kami nie dh mcm polis tau..hehe..detective wada..kekeke

sorry..x dpt nak upload video time kat sne..ade bunge api :'(
santeekk ~ !!!
dakwah smbil cuci mte..hehe..
 aha ~ ..time nak blik..makin lwet malm..makin bnyk krete2 mmbanjiri pantai teluk cmpdak ! bukan krete je..basikal pon ~! ..ape lgi mtor2 yg digunakan mat2 rempit..smpai ade terjadi kemlngan spnjang jln tu..hmm..ape daa ! len kali berhati2 di jln  rye =D

makin lewt makin meriah..makin seronok ? urm.. remaja2 bebas melakukan aksi terlarang..ad yg bwk fmly..ade yg bwk atuk..nenk..kaum kerbat..huhu..mne kami ptut tegur..kmi tgur laa an..debar jgk sbnarnye..nie first time aku join prgrm nie..nak tggu tahun baru lgi..??sem 4 la jwbnye..IN SHAA ALLAH TA'ALAA~ ..

a'la kulli hal..aku seronok sngt..dgn akak2 and kwn kos aku..DAKWAH PENGURUSAN(DP)..

hanum,aku and k.mira
sekian dari aku ~ ..

ASSALAMUALAIKUM..publish !

No comments:

Post a Comment